Bismilahirahmanirrahim. Assalammulaikum.
Welcome To My Blog And Thank You For Stopping By!

Facebook Twitter Tumblr

Saturday 21 July 2012

Menu Berbuka Hari Pertama Puasa 2012 :9

Assalammualaikum rakan-rakan! 

Haih da penat na speaking hari ni, so saya post guna bahasa pula ya ;) *cehbajetpandaiBI* k da da. Hari ni saya na cerita sikit ni pasal menu berbuka tadi. Exited na cerita sampai byk typo lpas tu terpaksa padam balik -_- hahahaha k da laaaa. Haa mari ramai-ramai tgk gambar ni dulu.


Mmmmmm yum yum yum. Haa ni la menu berbuka saya dengan keluarga tercinta hari ni. Ada ayam goreng, udang goreng, macaroni goreng, ikan sumbat goreng dan semua yg goreng-goreng la. Maklum la makanan orang melayu kan. Susah na dapat dkt Kuala Pilah ni, lagi-lagi la dkt UiTM Beting Highland yg nun jauhhhhhhhhhh dalam hutan tu. Hahaha xD Alhamdullilah, syukran dapat berbuka dengan mama, abah, along, abg Oney, Aziz dan Hakim. Tapi ta cukup lagi 4 orang la, haih sedih tp katanya sat lagi depa sampai. Ta sabar na jumpa Hadif dan Hana, anak-anak buahku tercinta :') Ingat lagi ta ye dkt maksu sorang ni? Hehe. 

Okay berbalik pada menu, yang sukar dipercayainya hari ni along yg masak. Pelik? Bole laaaaaaa. Hahaha kalau along baca ni, habis la. "Sorry along, tp along masak sedappp. SUMPAH!" <----- langkah berjaga-jaga :P Tp kan memang sedap pun, ada meatball lagi. Along daebak lah! xD tp kan *haihbykpulaktapitapi* ada lagi yg luar biasa. Abang saya yg ketiga tu, Hakim, tu la sibuk lagi bergayut dgn awek dkt telefon sampai-sampai bwh je terus ambil buah tu then makan. Belum azan lagi, haiyooo kan da kena.Hihi. Yang Aziz pula bole tanya "Ni meatball betul ke ni?" dkt macaroni masakan along. Hahahaha. Along dgn abg Oney pula ckp "Ta de la, tu meatball plastic kalau makan mati" k hahahahahaha -_-.

Haih macam-macam ragam keluarga saya hari ni. Happy sgt, alhamdullilah. So persoalan saya, apakah menu  berbuka anda bersama keluarga tercinta pasa hari ini? Hehe over la kan saya ni. Pedulikan! :P Okay la, sampai disini sahaja post saya hari ini. Maafkan saya kalau ada salah dan silap. Yang baek datang dr Allah SWT yg buruk datangnya dr saya. Selamat menempuhi ibadah puasa. Assalaammualaikum :)

No comments:

Post a Comment