Bismilahirahmanirrahim. Assalammulaikum.
Welcome To My Blog And Thank You For Stopping By!

Facebook Twitter Tumblr

Saturday 28 April 2012

Baby Blue :)


Assalammulaikum semua!

Hehe alhamdullilah dapat juga Camera Instax Mini 7S dari Fujifilm ni. Terima kasih dekat mama dengan abah sebab sudi belikan. Hihi walaipun harga filem dy "WOW" mahal gila tapi ta apa, saya akan usahakan sebaik mungkin. RM25 for 10 pcs wooo, bukan murah tu *sobs sobs* :') Terima kasih sekali lagi mama dengan abah. Pagi-pagi lagi mereka da ajak saya pergi Mines sebab na hantar laptop abang untuk baiki, alang-alang tu mama dengan abah belikan sekali. Tu pun abang saya jeles, hadess susoh ahh gini kan :P Dia memang macam tu dari dulu. Apa yang aku dapat mesti dia na juga. Ta kesah la benda apa pun asalkan setaraf harga dengan apa yang saya beli. Eh ta kasah la, dia abang saya juga. Sayang saya terhadap abang-abang ta akan pernah berubah. Walau sebenci mana pun saya dekat mereka :P 

Sampai di sini sahaja post saya hari ni. Dapat kabar kakak ipar da masuk hospital sebab sudah na deliver agaknya. Doa kan kakak ipar saya berjaya dalam pertarungan nyawanya. Aminn. Sayang Kak Nina sangat-sangat. Kepada yang membaca, terima kasih saya ucapkan. InsyaAllah, saya akan perbaiki kesalahan saya dalam mengarang post. Assalammualaikum semua! :D

No comments:

Post a Comment