Bismilahirahmanirrahim. Assalammulaikum.
Welcome To My Blog And Thank You For Stopping By!

Facebook Twitter Tumblr

Saturday 5 May 2012

Girls Day Out! xD


Assalammualaikum readers!

Alhamdullilah baru je sampai rumah dari rumah Esya. Hari ni dan kelmarin adalah hari yang sangat-sangat happy! Kelmarin saya, Esya dan Aida pergisekolah sebab na ambil sijil berhenti sekolah. Kebetulan dapat duit dari sekolah dan koperasi. Apa lagi, kami pun karaoke la dekat Alamanda. Yang seronoknya, ta cukup sejam minta lagi sejam. Jadi dua jamlah kami menghabiskan suara di karaoke. Sambil nyanyi snap-snap pic, tengoklah da berapa banyak kami snap. More than 20 pcs xD Habis tentang hari kelmarin.

Hari ni pula kami ke majlis perkahwinan abag Faizah! Memang awal sangat kami datang tapi Faizah layan kami dengan sempurna. Alhamdullilah, terima kasih Faizah! Hehe lepas je habis makan, kami pun minta diri. Apa lagi, ke Alamanda lah kami. Tapi ta lama. Lepas makan Big Apple, karaoke sejam then kami pun ke rumah Esya. Gosip-gosip dengan Esya & Aida memang bole buat saya naik gila. Hmm rasa macam ta na hari ni berlalu dengan pantas. Ini lah kegembiraan yang saya nanti-nantikan setelah sekian lama bersedih :')

Hehe da na magrib ni. Sampai di sini sahajalah post saya hari ni. Terima kasih kepada sesiapa yang membaca. Assalammualaikum :B

No comments:

Post a Comment